Simple as it is



Bilder från igår.
Började dagen med att åka till sjukhuset på en dropp in tid då jag har haft magproblem i över en månad nu. Jag fick en kallelse från läkaren igår när jag ringde men jag kunde inte vänta eftersom symtomen blir bara värre och värre. Allt började med att jag inte alls blev tagen seriöst på sjukhuset när jag kom ner dit idag och de trodde att jag skulle ha någon slags urinvägsinfektion? Har haft urinvägsinfektion ett flertal gånger nu så jag vet lixom hur det känns, och jag kan säga dirket att det här är ingen urinvägsinfektion som jag känner. Jag fick iallafall ta ett blod och urinprov och tillslut fick jag gå till en annan läkare som jag blev tagen mer seriöst av! Hon konstaterade att det inte alls var någon urinvägsinfektion. Att min diagnos på blodprovet inte alls var bra. Att jag saknade vitaminer och hade dåliga blodvärden och att det verkade ganska så akut tydligen. Jag fick ta två rör blod till och sen gå hem igen. Men jag får nu iallafall vänta på min kallelse till doktorn som kan ta upp till egentligen hur många dagar som helst. Efter sjukhusbesöket gick jag till skolan. Pratade även med min skolsyster som ville höra vad som hade hänt. Hon blev rätt så förbannad på läkarna och sa att jag skulle ringa idag igen efter en tidigare tid. Vilket jag nu har gjort och läkaren jag nu fick prata med såg också ganska så allvarligt på det här och sa att om det blir värre så måste jag åka akut. Hon ringde även upp igen bara för några minuter sen för att fråga hur jag mådde och så! 
Nu får vi se vad som händer och hur jag mår framöver.
Hoppas såklart att det blir bättre men jag kommer också bli extremt sur ifall mina prover inte skulle visa något. Kan ju lixom inte gå och må såhär dåligt som jag gör. Börjar bli riktigt trött på det!

superfint!

har du några planer inför helgen? :D

Åh va fin du är! :)

Fin blogg!

Btw. Hoppas magproblemen går över.

Usch, låter inte vidare kul alls och man blir minst sagt förbannad på såna där läkare. Hur kan dom ens få jobb som läkare undrar jag? Det finns alldeles för många fall där läkare inte tagit patientens symptom på allvar.



Hoppas det löser sig för dig och att de hittar vad som får dig att må så dåligt.

SNYGGT!

Hoppas att magproblemen blir bättre snart. Kram!

svar: tack så hemskt :)!

sv: men gud vad mysigt det låter :D

själv ska jag konfirmeras och så!

Hej! =) Fin blogg du har! =) Allt bra ? =)

Nice!

Fint linne! :)

Gillar ditt halsband =)

linnet är så fint! din piercing är fett snygg!

sv- eller hur! det vill man gärna ha!

Snyggt linne! :)




Kom ihåg mig?