E X T E N S I O N S


Där ligger det! Bara väntar på att bli i fast satt med mitt hår! Är så extremt sugen men jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Behöver ju först och främst i såna fall bleka det en anining eftersom det är lite mörkare än mitt hår, funderar på att göra en ombre medans jag är i farten, men jag vet som sagt inte. Kanske att det är bättre att jag färgar mitt hår i samma färg som hårförlängningarna istället eftersom min riktigt hårfärg är mer åt hårförlängningarnas färg, slipper jag och färga om utväxten hela tiden. Lite smartare kanske. Jag har ju fått lära mig en läxa att mitt hår är inte att leka med! ^^ Blir lätt slitet och tunnas ur ganska så snabbt vid misskötsel av hårförlängningar. Jag har ju faktiskt varit väldigt duktig med mitt hår nu, har inte rört det speciellt mycket. Bara använt produkter som ska förbättra håret och stärka istället. Har endast kammat mitt hår och har haft håret i en toffs i cirka 4 månader nu? Tänkte iallafall på att jag kanske kunde testa lite med förlängningar, och om mitt hår blir slitet tar jag bort det med en gång.

kör på ombre, snyggt är det :D




Kom ihåg mig?