22 Maj 2012





Tidigare klädsel från idag.
Vaknade imorse utav att det åska och spöregnade ute! Som igår så kom jag upp väldigt tidigt ur sängen idag och hade mycket tid på mig innan jag begav mig till skolan. Idag hade jag en heldag med bara nationella prov i matte, del 1,2 och 3. Har aldrig varit speciellt bra på matte så jag förväntade mig inte så mycket utav det utan att skulle vara svårt. Och svårt var det ju såklart. Mycket svårare än förra året i ettan då den gammla betygsplanen fanns.
När jag äntligen blev klar med alla dessa prov och fick gå hem överaskades jag av strålande sol och värme. Så det blev direkt hem och byta om till något lättare. Jag har även klippt av ett par jeans som jag har gjort till shorts. Kan visa upp dem på bloggen senare. Dock var inte jeansen äkta jeans så det blev inte riktigt som tänkt.

wow, snyggt.



sv. tusen tack!!!!

Åh tack så mycket snygging!!

Fint!

snyggt!




Kom ihåg mig?