P A S T E L L


Sitter nu här och håller på och söker olika jobb! Väntar på att min pojkvän ska också komma men han lär nog inte vara här för än klockan 12 på natten.

God kväll! :) Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara värd 500kr från Beachandmotion.

Allt du behöver göra är att kommentera inlägget :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Hoppas du vill vara med! Kram <3

Fia

Har ni också haft sol i dag? typ 20 grader varmt har det varit här :D

Åh tack så mycket! Älskar det :D



- Vill ha de där lacken från essie!

Hej



Jag vill inte på något sätt spamma din blogg med länkar eller göra reklam för mig själv.

Jag skickar dock en länk på en video som jag har gjort kring en fråga som jag brinner för, och

vill påverka att förändra. Kolla gärna in den, om du också vill förändra kan du skicka vidare videon.



Jag gör detta för att jag vill uppmärksamma och få så många som möjligt att se mitt budskap,

om det kan göra nån skillnad!



http://lolloann.blogg.se/2012/march/caveman-vs-2012-2.html#comment.



Jag hoppas du får en riktigt trevlig helg,



och tackar för/om jag får publicera detta i ditt kommentarsfält.



Mvh



Louise



lolloann.blog.se

Fint! Dom där nagellacken skulle jag gärna ha hemma :D

fint!




Kom ihåg mig?