EYELASHES


Eftersom jag är ganska så galen i lösögonfransar och att det är nästan ett måste för mig vid fest så är jag med och tävlar om att vinna 10 pack lösögonfransar på bloggen Creative Makeup by Johanna. Om ni är lika förtjusta i lösögonfransar som jag kan ni också vara med och tävla Här!

Har äntligen blivit klar med barrväxtkompendiumet så nu ska jag bara skicka det till skolan för att fixa till lite bilder och så också. Nu ska jag fixa mig iordning för sängen. Imorgon blir det antagligen inte någon uppdatering då jag åker till min pojkvän efter skolan.

Vad kul att du är med och tävlar! :)



Kram

Nice! Har typ aldrig använt lösögonfransar när jag tänker efter. Måste jag ju göra för tusan!

Bra blogg!:)

Fin blogg! :)



Vad tycker du om mina senaste shoppingfynd?



Vill du kan du bläddra ner ytterligare ett inlägg och vara med och tävla om en personlig almanacka :)



Ha en grym dag!

Sv; Tack :)




Kom ihåg mig?