20 Mars 2012


Bild lånad från google.
Ska snart gå ner till bussen för att åka till finspång till mina tjejor och förbereda tills i natt då vi ska fira och överaska våran kompis som fyller 18. Eftersom de flesta utav mina kompisar inte vet att jag har någon blogg så kan jag skriva det här utan att förstöra och avslöja något.
Det här blev ett super tråkigt inlägg för er och jag kommer inte att uppdatera något mer under dagen heller! Blir mer uppdatering imorgon!

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).

Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

åh vad god den såg ut att va!

Vad tycker du om de virkade shortsen på min blogg? :D




Kom ihåg mig?