13 Mars 2012


Bild från arkivet.
Usch har haft så mycket plugg nu så att jag har kommit in i dåliga vanor igen! Igår satt jag hela dagen framför datorn och skrev en uppsats om barrväxter samtidigt som jag frossade i mig kakor... Blev inte heller riktigt klar med hela uppsatsen igår så den måste göras klar idag. Som tur är så har jag bara 3 av 9 kvar. Skönt! Dock så har jag ju andra långa jobbiga skoluppgifter som ligger och skräpar så måste längas in. Har inte heller tränat på snart två veckor som jag mår sjukt dåligt över att jag inte hinner med det! Nu har det förbannade sötsuget kommit tillbaka istället och tagit över! Jag som har varit så duktig att hålla mig borta från godiset och har inte alls varit sugen på det heller, men när det är så himla mycket plugg så finns det nästan inga val!

så tråkigt att ha så mycket plugg :/

Åh kul att du gillar den :)



- Haha jag är alltså inte den enda med tendensen att frossa i mig onyttigheter när jag pluggar! Lycka till med plugget iallafall :)




Kom ihåg mig?