BLOGGPAUS!


Ide till tatuering
Tänkte ta nu en bloggpaus och jag vet inte hur lång den blir!
Finner varken lust, tid eller inspiration till att blogga just nu och det är också lite därför jag inte har bloggat så mycket nu på den senaste tiden, som ni kanske har märkt. Kommer säker någon gång att slänga in ett impulsinlägg lite då och då när jag känner för det. 
Innan jag tar min paus tänkte bara berätta lite om mina planer för sommaren ifall vi inte ses något mer i sommar
Just nu sommarjobbar jag. Har denna vecka och nästa vecka kvar innan jag får lov eller möjligen förlängt någon/några veckor till. Ska kanske även jobba hemma hos min farbror och fixa hans trädgård med min pojkvän. Den 17 Juli har jag och min älskling 2 års dag vilket vi kommer att fira med att åka till Liseberg den 18 Juli. Den 16 Augusti fyller jag 18 år och sen blir det födelsedagsfest och utgång den 18 Augusti! Det var planerna för nu, något mer kommer väl säkert dyka upp i sommar!



Kom ihåg mig?