Sportswear&Make up


Denna månad blir det sportkläder och smink som jag kommer att lägga studiebidraget på! Har varit så sjukt taggad på att träna nu i några veckors tid. Antingen för jag vänta tills det blir lite varmare i luften ute så att jag kan ta en powerwalk eller en springrunda eller så får jag väl lägga ner lite pengar på ett träningskort!

Min systers och hennes klass musikal var så grymt bra! Riktigt rolig, man märker verkligen hur mycket de har utvecklats under snart 3 års tid. Dessutom så har de gjort musikalen helt själva! Altså från handlig till dans, till musikal låtar osv.

Tog nyligen en dusch och nu ska jag ta och gå lägga mig om jag nu kan sova. Är ganska så orolig för min hund eftersom han har blivit väldigt sjuk och nu kommer det bara blod när han ska göra ifrån sig eller när han skiter eller vad man säger. Hoppas att det blir bättre.

Älskar den ILLROSA sport-bh:n, supersnyggt med härliga färger när man ska ut och röra på fläsket! :D




Kom ihåg mig?