Perfect Basics

. Verkligen perfekta basic kläder! Klockan 11.30 ska jag ta min första spruta mot livmoderhalscancer (gardasil) i skolan! Är lite smått rädd för sprutor men eftersom det är helt gratis så ska jag självklart ta det.

Hej! Hoppas du får en fin dag :)

Vill du följas via bloglovin?

Super härliga basplagg! Du gör helt rätt i att ta sprutan, tog också den för något år sedan lika bra! :) Du och din pojkvän verkar ha haft en toppen helg, vad underbart :)

Hejsan!

Nu är det dags igen, nu har jag uppe dagens spotify tips! Det är liknande dagens blogg fast min egen variant :) .. du tävlar här http://sweetelicus.blogg.se/2012/january/dagens-spotify-tips-1.html och tävlingen avslutar kl 20:00 i morgon kväll 24/1



btw jätte fin blogg :)



Xoxo Sweetelicus

gjorde sprutan ont???

sv- mmen som du skrämmer upp mig :(

Älskar enkla och snygga basplagg:D!

jättefin header! :)




Kom ihåg mig?