9 Januari 2012


Tycker att hms badkläder detta år är exakt lika snygga som förra årets! Ovan är mina favoriter, svårt att välja vilken som är snyggast!
Idag skulle det ha varit första dagen efter lovet i skolan men så blev det inte! Som jag har skrivit förut så har jag haft ont i magen ett antal dagar och vart illamående. Kände mig bättre igår men usch vilken jobbig natt jag hade inatt! Har typ inte alls kunnat sova, bara legat och kallsvettats. Hade sjukt ont i magen och illamående kom gående fram och tillbaka. Ringde doktorn men fick inte en tid för en på onsdag om jag inte ringer väldigt tidigt imorgon på morgonen, vilket jag ska göra.
Just nu mår jag ganska så bra men det är svårt att veta hur jag kommer känna mig imorgon eftersom illamåendet och magontet kommer som i vågor.

Åh älskar bikinin som tjejen i mitt har på sig!

tycker den limegröna är riktigt fin :)

så snygga!




Kom ihåg mig?