FACE


Jag har ju glömt bort att berätta vad jag hittade i min goodiebag från Oriflame när vi var med på Oriflames kick off i Nyköping. I Goodiebagen fanns det iallafall en katalog, en värdecheck på 100kr och en ansiktskräm värd drygt 300kr! Gick även att köpa till en ögonkräm för endast 50kr som är också är värd runt 300kr, vilket jag gjorde och gav till min mamma!
Ansiktskrämen uppfyller ett flertal miljökrav eller vad ska kalla det och den doftar grönt te! Tycker att krämen var verkligen super bra och min hud har blivit mycket bättre nu när jag har börjat använda den!

Sv; Ja verkligen :)

SV: yepp, när jag drog handen genom håret så fick jag massa halva hårstrån i handen. Typ kul.... ;)

Vad mysigt ju! Den är alltid roligt att kolla på :)

sv: Jo den är ju helt okej tycker jag, får se hur det blir! :) kram

-Tack sötnos!

hej! :) kikar in och hoppas att du har haft en bra helg :D kram!




Kom ihåg mig?