Bed Of Roses


Om bara några dagar så är det kärlekens dag!
Jag mår verkligen på topp nu! Känns som om att livet leker trots den eviga kylan. Det var verkligen länge sen jag mådde så här bra! Har ju också haft en sjukt underbar helg! Tittat på en rolig film på bio med pojkvännen och nära vänner och så har jag mysigt enormt mycket min älskling. Träffade ju också en gammal god vän. Älskar min pojkvän så himla mycket, världens underbaraste och mysigaste! Idag klockan 21 åkte han tråkigt nog hem. Sen dess har jag bara nördat datorn och inte gjort någonting.
Tänkte snart gå och fixa mig till sängs och sova! Vila upp mig för en lång skoldag.

gud så fint kollage!

Vad mysigt ni verkar ha haft det, underbart! :)

Hej! Kika in på min blogg och ta en titt på H&M's kommande Fashion Against Aids-kollektion!



Ha en bra dag!




Kom ihåg mig?