Be my Valentine





Lite mysiga alla hjärtans dag bilder från igår. Fick en chokladask med en triss på med tyvärr igen vinst på utav mamma och pappa när jag kom hem från skolan igår! Vid klockan fem åkte jag till min pojkvän och myste! Fick en fin ros, choklad och gelehjärtan utav min älskling!
Idag slutade jag klockan 13.55. Idag kommer jag bli sittandes med plugg hela dagen eftersom vi har prov imorgon i Gräs! Superkul....

Låter som att din alla hjärtans var kanon! :)

muuuums!

Hoppas du hade en fin fin alla hjärtans dag :))

Åh tack så mycket! Vad kul att du tycker det :)

ser mysigt ut! vi hann aldrig doppa jordgubbarna i choklad igår så det har vi sparat tills ikväll :)

Vad mysigt! :D

åh jag åt också dom chokladhjärtana på alla hjärtans dag, så sjukt goda! Fin blogg Kram!

älskar dina foton!

Vad mysigt, alltid kul med lite överraskningar :)




Kom ihåg mig?