7 Februari 2012



Ordinary Monday.
Har tyvärr inte kunnat uppdatera något på bloggen dels för att datorn krascha igår och dels för att jag rent utsagt mår skit! 


Igår när jag kom hem ifrån skolan så åkte jag dirket ner till posten för att hämta ett paket från posten från Oriflame. Eftersom jag har blivit konsulent(säljare) för Oriflame så har jag fått en beställning från min mentor i skolan och så beställde jag även en väska med massor av sminkprover.

Eftersom jag har studiedag idag så fick jag en längre sovmorgon vilket var riktigt skönt och riktigt behövande. Planerna för idag blev tydligen ändrade så jag och min syster hjälpte till våran kusin att flytta istället. Har även ätit lite kladdkaka från i förrgår när jag kom hem.
Känner mig även nu ganska så skapligt varm vilket kan troligtvis vara feber eller så är det allt annat skit som ligger och verkar i bakgrunden.

omg kladdkakan!

men din gottegris! :D

Sv; Ja verkligen :)




Kom ihåg mig?