No freebra

Om mindre än en vecka fyller jag 18 år och bara två dagar efter så ska jag för första gången ut på krogen! Så igår gick jag runt och funderade lite på vad jag skulle ha på mig och bestämmde mig rätt så snabbt för att jag ville ha en klänning. Hittade denna ur min systers garderob som jag ska få använda. Väldigt enkel men ändå väldigt söt och färgsprakande, och så har den en djup rygg som jag älskar. Men då kom problemet upp om hur jag ska kunna låta ryggen vara bar med en bh under. Det funkar ju inte? Först tänkte att jag skulle "göra en Kenza" att skippa bhn och inte ha någonting under men det känns lite för läskigt tycker jag, vill ju inte råka flascha en boob första gången jag kommer ut på krogen. Funderade även på en sån där free bra, men efter att ha läst att de kan eventuellt lossna när man svettas, dansar och hoppar omkring så känns free bran inte som ett allternativ. Iallafall inte när man ska festa. Men så kom jag på en ide! Jag testade min bandeau bikini under och drog bara ner baksidan så långt ner så att den inte syndes. Eftersom den har silikon remsor runt på både under och överkanterna (vilket de flesta bandeau bikinis har) så sitter bikinin kvar både över brösten på framsidan och kvar långt ner på baksidan! Låter kanske hur tokigt som helst men eftersom det funkar så ska jag absolut testa det när jag går ut!

Riktigt snygg rygg på klänningen!
sv: Eller hur, inte alls lika bra! Försöker bara härma Tyra Banks haha!

Superfin blogg :D

Svar: Tack! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?