BUILD A BEAR WORKSHOP








Var i torsdags och invigde min systers nya jobb Build a bear! Min syster och hennes arbetskamrater fick välja ut fem personer var som skulle få vara med på smygöppning dagen innan den stora öppningen! När jag tog de första stegen in i butiken så kände jag mig nästan som ett barn på nytt! Det är rena pardiset för barn! Man får vara med att verkligen bygga sin egen nalle! Man får först välja ett "skal" altså en ostoppad nalle utan någon fyllning i. Senare kommer man få hjälpa till att stoppa nallen och lägga in ett tyghjärta så att nallen blir "levande" Man får även om man vill stoppa in olika ljudmaskiner i nallen så att den kan prata, sjunga eller göra olika läten. Det finns också massor olika tillbehöver som man kan köpa till! En helt galen butik som får mig att känna mig som ett barn igen! Build a bear öppnad först i Usa och har nu spridit sig över hela världen! Den finns två butiker i Sverige, en i malmö och nu den nystartade butiken här i Norrköping.


Den här Kaninen fick jag med mig efter besöket på build a bear!



Kom ihåg mig?