Ten things about me!


Bilder tagna alldeles nyligen.
Har nu mysigt med familjen i soffan och ätit magosorbe med mango och mörkachocklad sticks! Imorgon ska jag jobba klockan 16-20. Eftersom jag inte hade något bättre för mig så gjorde jag en lista om tio saker som ni troligtvis inte visste om mig! Nu ska jag gå in i mitt rum och mysa ner mig i sängen till någon bra film eller nått och njuta av lovet och sena kvällar!

10 saker ni kanske inte visste om mig
1. Jag sover alltid med en lampa tänd om inte jag sover själv
2. Jag gråter minst en gång varje månaden utav olika anledningar
3. När jag var liten fick jag alopicia (hårsjukdom) och tappade allt mitt hår
4. Jag har en pojkvän som kommer från Filippinerna
5. Jag är väldigt familjekär 
6. Att duscha är bland det bästa jag vet
7. Jag är väldigt envis
8. Jag är en väldigt stressad person och stressar dagligen, men jag har lärt mig att hantera det på ett bra sätt!
9. Jag har aldrig varit utomlands (förutom att ha kryssat till Finland)
10. Jag har tvångstankar. Hade ganska svåra tvångstankar när jag var mindre men det har blivit bättre nu med åren när jag träffat min pojkvän!


sv, ohyes :)




Kom ihåg mig?