Fringes and Feathers


Allt detta snygga är ifrån KYSS JOHANNA.
Jag har hunnit fått i mig lite mat och varvat ner nu. Imorgon blir det mer jobb, 16-20 igen. Mycket mer än så har jag faktiskt inte att säga. Ska försöka att ta fram skolblocket och skriva ner några rader om svenska nationella provet om relationer. Svenska nationella redovisningen väntar om en vecka och jag har inte änns börjat att skriva!
Ida

Så fina grejer kyssjohanna har!

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Älskar den högst upp till höger!

Ah så snyggt!

Hihi men visst e han :D

Hoppas du har ett bra lov Mysan! :D <3

sjukt snyggt !

Så himla snyggt med fransar!! :D

sjukt snygga stufs!

Hej, jag har nyligen startat en blogg som handlar om träning och hälsa. Skriver också om min egen kamp mot de envisa kilona. Kika gärna in och lämna en kommentar :)

Galet snygga grejer!




Kom ihåg mig?