Söndags Ångesten



Nu börjar man känna av den dära ångesten som alltid kommer upp i slutet av veckorna. Söndags ångesten! Ångesten om en helt ny vecka, en ny trälig måndag. Tar just nu en liten paus från mitt biologi pluggande. Har en stort biologi prov imorgon!

Nu i helgen har jag varit med min pojkvän och mysigt och kollat på bio. Det fick bli Crazy Stupid Love. En bra blanding av komedi, romantik och drama. Jag tyckte iallafall att det var en bra rolig och mysig film som hade en bra handling. Många bra skådisar i också! Även Analeigh Tipton från top model var med (om det är någon som kommer ihåg henne) och spelade som barnvakt.

sv; oouuf nä det lät inte gott X'D

Tack så hemskt mycket!!



Åh, den låter ju bra, måste se! Särskilt när Analeigh är med, kommer ihåg att hon var en favorit! :)




Kom ihåg mig?