Bad Hair Day!


Detta blir dagens oufit för idag. Har en "Bad hair day" dag idag och känner inte för att lägga ut några "äkta" bilder på dages outfit.
Ska nu åka ner till centrum för att ladda på mitt busskort och ladda på pengar på mobilen. Sen blir det att åka till Finspång till pojkvännen! Måste passa på att träffas nu eftersom jag ska börja att jobba på Torsdag på Max!
Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se, där det finns smycken för dig och accessoarer för ditt hem.



Bland annat har vi lägst webbpris i Sverige på Kew Royal Botanic Garden's populära doftljus!



Skäm bort dig själv i höstmörkret, eller varför inte vara ute i god tid med julklapparna?



Välkommen!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se



PS. Just nu pågår en tävling på vår Facebooksida: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

Lycka till, jobbar själv extra på max :)




Kom ihåg mig?