4 November 2011




Detta blev dagens sköna outfit som jag satte på mig imorse, inget speciell men en helt ok outfit! Får se om jag byter om lite senare sen, lägger ut bilder då om det blir så!

Idag var en helt sjuk hektisk dag på jobbet! Jag går ju fortfarande inlärningskursen så idag fick jag lära mig hur man gör i kassan. Fick i början ha en jobbarkompis som stod brevid mig lärde och visade hur man gjorde men sen senare klarade jag av det mesta själv! Det typiska var att det blev världens rusch, massor av folk som stod i kön och ville ha mat. På den Max jag jobbar på brukar det inte vara så mycket folk som det var just idag! Så det var absolut en utmaning. Ett tag kändes det som om jag skulle bryta ihop med det gick bra tillslut.
Imorgon blir det antagligen ett liknade pass som det var idag eftersom det är helg!



Kom ihåg mig?