29 November 2011



Blev en ganska så sen kväll idag. Jag systern fick ett infall förut och gick och köpte vit choklad och mango och sedan gjorde en kladdkaka! Blev riktigt mumsigt faktiskt! Nu ska jag borsta mina tänder och gå och lägga mig och försöka att inte komma försent till skolan imorgon! Ska ta mina vänners råd att gömma väckarklockan i garderoben så att jag måste gå upp ur sängen istället för att ställa alarm på mobilen som ligger precis brevid mig och tycka på snooze så fort det ringer! Lång mening där känner jag^^
Natti Natti.

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

Ahhhhhhhh cravings of cake right now! Was it good? ;)

xxx

Gud vad gott! blir så himla sugen...

SVAR: hoppas du haft en br a dag :D

Den ser riktigt mumsig ut!

såg ut & lär väldigt gott det där..




Kom ihåg mig?