For one more chance to hold you close

             
Hade ju tänkt att till nyår att jag skulle ha på mig en enklare klänning och ett par snygga glittriga pumps till. Vore grymt snyggt! Men såklart hittar jag inte några sånna. Har typ kollat över allt efter ett par glittriga pumps! Ska fortsätta mitt sökande men om jag inte får tag på några så får det bli en riktigt snygg klänning istället! Ett tips är att vänta tills mellandagsrean att köpa nyårsklänningen, då får man ett garanterat bättre pris!

Nej nu måste jag gå och lägga mig!

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ta hand om dig ★ Kramar // Millah

gorgeous shoes



www.3hurtige.blogspot.com

check it out, add comments, follow.

Din idé låter super, enkel överdel och snygga glittriga pumps, ska också ut på jakt!

Vilken fin blogg! :)



Jag la upp den sista av mina nydesignade klänningar till min webbshop, www.emelieraey.se, på bloggen imorse.



Gillar du den?

http://emeliechristinarengart.blogg.se/2011/december/most-wanted-dress.html#comment

Snygga skor! :D

Häftiga skor!

Woowwww great heels :D



xxxx

åh så fantastiska!!

Jag köpte mina glitter pumps från Topshop, så mitt tips är att kolla in där eller på hemsidan =)



http://beweb.blogg.se/2011/december/skorna.html#comment -direktlänk till mitt inlägg där en bild finns på skorna =)

I’m not that much of a online reader to be honest
but your sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back in the future. All the best




Kom ihåg mig?