Annandag Jul



En liten närmare titt på några av julklapparna som jag fick. Dem till höger fick jag utav mamma och pappa. Det är typ min favo parfym, doftar så himla gott! Dem till vänster fick jag av farbrorn, hans tjej och hennes barn. Parfymen doftar supergott och det som står brevid är någon intim gel och intim massageolja! ^^

Usch så himla dåligt jag har sovit i natt, kan nog vara stormen som påverkade en hel del! Jag gick upp iallafall idag klockan halv 10, fixade mig och sedan drog till Mellandags rean i stan! Hittade faktiskt en hel del grejer. Lägger ut bilder på det lite senare. Klantigt nog så tappade jag mitt bankkort! Blev såklart asskraj, typ gick igenom plånboken med alla dessa kvitton fem gånger och även alla påsar. Fick bli att åka hem igen och yttligare kolla genom allt men inget bankkort låg där inte! Som tur var så ringde jag till Clas Ohlsons där jag var sist (fråga mig inte varför jag var där ^^) och där hade någon snäll person hittat kortet och lämnat det i kassan! Kändes som en sten lättade från hjärtat! Blev överlycklig, jag som nästan höll på att tjuta när jag rusade runt där på stan och letade febrilt efter kortet! ^^



Kom ihåg mig?