1 år sen...










Idag är det ett exakt ett år sedan jag och min familj krockade med en älg på väg hem från Skara Sommarland. Något som är det värsta som har hänt i mitt liv. Det var jag, syster, kusin, bror, mamma och pappa som satt i bilen. vi körde alltså en för mycket i bilen. Jag satt i mammas knä utan bälte. Älgen "flög" antagligen upp på rutan och ner på sidrutan. Bilen var full av glas och alla hade glas och glassplitter på sig. Som tur var så klarade alla sig oskadda. Det kanske inte låter så farligt att krocka med en älg men de flesta som har gjort det har oftast avlidit. Nu har vi iallafall lärt oss läxa för livet. Att alltid ha bälte och att aldrig åka för många i en bil!

Så idag ska jag bara ta det lungt så att inte 15 Augusti förblir en otursdag (;

usch så otäckt :/

mm usch kan tänka mig det,samma sak typ va min mormor & morfar med om för många årsen :/




Kom ihåg mig?